Favorieten

U heeft nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Wij geven graag antwoord op al uw vragen!
Staat uw vraag er niet tussen, of is het antwoord niet duidelijk? Onze klantenservice staat voor u klaar.

Bestellen

  • Hoe word ik klant bij Roetgerink.nl?

    Als u voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kunt u ervoor kiezen om uw gegevens op te slaan. Zo kunt u volgende keren eenvoudig aan de hand van uw e-maildres en een door u gekozen wachtwoord inloggen en shoppen op onze site. 

    Uw gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid.

  • Hoe kan ik bestellen bij Roetgerink.nl

    Bestellen op onze site is niet moeilijk. U voegt het artikel wat u wilt kopen toe aan uw winkeltas. Als u op "Winkeltas" klikt krijgt u een overzicht te zien van de artikelen die u in uw winkeltas heeft zitten. U kunt hier ook uw bestelling wijzigen, bijvoorbeeld artikelen uit uw winkeltas halen of maten/kleuren veranderen. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op "Naar gegevens". Hiermee start u het bestel- en betaalproces. Als u de stappen van dit proces één voor één doorloopt, rondt u uw bestelling veilig en eenvoudig af.

  • Hoe weet ik of mijn online bestelling goed is geregistreerd?

    Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten, op het door u opgegeven e-mailadres, een e-mail met een bestelbevestiging en een overzicht van uw bestelling. In dit overzicht staan alle details van uw bestelling duidelijk op een rij. Ook kunt u, als u een account heeft, inloggen op uw eigen pagina op Roetgerink.nl. Hier kunt u ook precies zien wat u heeft besteld, waar het geleverd wordt, wanneer u het pakket ontvangt et cetera. U kunt uw bestelling volgen via Track & Trace van DHL, zodra uw pakket binnen is bij DHL. De Track & Trace-gegevens van uw bestelling ontvangt u per e-mail.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen en nu?

    Heeft u van ons geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen voor u controleren of uw bestelling in ons systeem staat en u dan alsnog de orderbevestiging doen toekomen. Hiervoor kunt u bellen met 0547 381 766 (bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur). Of stuur een e-mail met uw gegevens en uw vraag naar service@roetgerink.nl. Onze WhatsApp-service is bereikbaar via 06 868 892 60.

  • Kan ik een online bestelling annuleren?

    Wilt u onverhoopt uw bestelling annuleren? Als u dit zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling bij onze klantenservice meldt kunnen wij kijken of wij uw bestelling nog kunnen annuleren. Het kan echter voorkomen dat uw bestelling al is verwerkt. In dat geval kunt u uw pakket weigeren aan de deur. De bezorger van DHL neemt uw pakket dan gewoon weer mee terug.

  • Betaal ik bezorgkosten?

    Indien u ervoor kiest uw online bestelling af te halen bij onze winkel betaalt u geen bezorgkosten.
    Voor overige verzendmethoden bedragen de standaard verzendkosten € 2,95. U profiteert van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-.
    Voor bestellingen naar Duitsland en België vragen wij standaard een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95.

  • Hoe kan ik meer informatie krijgen over een artikel?

    Wij doen ons uiterste best om alle informatie bij de artikelen te vermelden. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard altijd contact met opnemen met onze klantenservice.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu?

    Als u de volgende stappen doorloopt kun u vrijwel direct weer winkelen op onze site:

    • Klik rechtsboven op 'inloggen'
    • Klik op ‘wachtwoord vergeten’
    • Vul in het verschenen veld het bij ons bekende e-mailadres in en klik op de button 'nieuw wachtwoord opvragen'

    Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met hierin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Betalen

  • Kan ik betalen met een VVV Cadeaubon?

    Ja, in onze winkels kunt u betalen met zowel de VVV Cadeaubon, de papieren versie, als met de VVV Cadeaupas.

    Op Roetgerink.nl is het niet mogelijk om een VVV Cadeaubon of een VVV Cadeaupas te verzilveren.

  • Hoe kan ik online betalen met een ModeCheque?
    De Roetgerink ModeCheque is een door Roetgerink Mode & Schoenen uitgegeven cadeaubon in de vorm van een pasje. Op de achterzijde van de pas staat een unieke code. Als u klaar bent met online winkelen gaat u naar uw winkeltas. Klik linksonder op "promotiecode toevoegen". Vul in het verschenen veld de code van uw cadeaupas in. Het betreffende bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op de bestelwaarde. 
    U kunt de waarde van de cadeaupas in meerdere keren besteden. Het is helaas niet mogelijk om bij uw online bestelling meerdere ModeCheques (Roetgerink-cadeaupassen) te verzilveren. Per online bestelling kunt u 1 ModeCheque verzilveren.
  • Met welke creditcards kan ik betalen?
    Winkel: bij Roetgerink Mode en Roetgerink Schoenen kunt u betalen met creditcards van MasterCard, Visa en American Express.

    Online: op Roetgerink.nl kunt u betalen met creditcards van Mastercard en Visa.

  • Ik woon in België of Duitsland hoe kan ik online betalen?

    Indien u geen factuuradres heeft in Nederland kunt u online betalen met creditcards van Mastercard en Visa, Bancontact en Sofort Banking.

    Let op, de betaalmethode AfterPay is alleen mogelijk voor bestellingen met een factuuradres in Nederland.

  • Hoe werkt een online betaling met iDEAL?

    Als u internetbankiert met uw eigen bank kunt u bij ons uw bestelling betalen met iDEAL. Dit geldt voor klanten van ABN AMRO, Friesland Bank, ING en Rabobank. Betalen met iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren. Als u de volgende stappen doorloopt betaalt u veilig en vertrouwd met iDEAL:

    1. Kies iDEAL als betaalmethode;
    2. Selecteer de bank waarbij u klant bent. U komt nu in de beveiligde, vertrouwde betaalomgeving terecht van uw eigen bank. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld;
    3. Volg de stappen die u normaliter ook doorloopt bij internetbankieren;
    4. Na de betaling ontvangt u in uw mailbox een bevestiging van uw bank, indien u deze optie heeft aangevinkt;
    5. Keer terug naar onze website en voltooi de bestelling.

    De betaling wordt direct van uw rekening afgeschreven. Wij hebben dus meteen uw betaling binnen.

  • Hoe werkt een online betaling met mijn creditcard?

    U kunt bij ons ook veilig betalen met uw creditcard. Om succesvol te betalen met uw creditcard doorloopt u de volgende stappen:

    1. Kies het type creditcard waarmee u wilt afrekenen;
    2. Vul het volledige creditcardnummer van uw kaart in;
    3. Vul de vervaldatum van uw creditcard in;
    4. Voer tevens de 3-cijferige veiligheidscode, cvc-code, in. Deze staat vermeld op de achterkant van uw creditcard.

    Het aankoopbedrag wordt pas van uw creditcard afgeschreven als de bestelling ons logistiek centrum heeft verlaten.

  • Hoe werkt een online betaling via Riverty?

    U kunt bij Roetgerink.nl veilig achteraf betalen via Riverty. Kies tijdens het bestelproces de betaalwijze "Riverty" (hiervoor brengen wij 1,95 transactiekosten in rekening). Na afronding van uw bestelling ontvangt u binnen enkele werkdagen op het opgegeven e-mailadres een digitale acceptgiro van Riverty.
    U kunt via Riverty betalen tot een bedrag van € 400,-. Wordt uw verzoek om te betalen met Riverty niet goedgekeurd? Neem contact op met de klantenservice van Riverty. Meer informatie vindt u op de website van Riverty.

  • Kan ik online betalen met mijn Persoonlijke WaardeCheque?

    U kunt uw Persoonlijke WaardeCheque ook online verzilveren! In stap 2 (gegevens) logt u in met uw e-mailadres. Vervolgens kunt u bij stap 3 (betaalmethode) ervoor kiezen om uw Persoonlijke WaardeCheque bij uw bestelling te verzilveren. De waarde van uw cheque wordt automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.

    Heeft u al wel een Roetgerink Fashion Card maar is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Lees hier hoe u uw online account kunt activeren.

  • Ik kan online niet met iDEAL of creditcard betalen en nu?

    Indien u niet beschikt over iDEAL of een creditcard kunt u betalen via AfterPay. Via e-mail ontvangt u een digitale acceptgiro van AfterPay. Voor deze betaalmethode betaalt u € 1.95 administratiekosten.

    Let op, heeft u een adres buiten Nederland? dan kunt u geen gebruik maken van AfterPay.

  • Is online betalen met iDEAL veilig?

    De beveiligingstechnieken van internetbankieren voldoen aan strenge eisen. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren, en is daarom net zo veilig als internetbankieren zelf.

  • Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?

    U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Als u akkoord bent gegaan met de betaling is uw bestelling een feit. De betaling kan dan ook niet meer ongedaan worden gemaakt. U kunt wel uw pakket weigeren bij de deur. De postbezorger van DHL neemt uw pakket dan weer mee terug. Zodra wij uw zending terug hebben, krijgt u hiervan per e-mail een bevestiging. Het aan u verschuldigde bedrag wordt door ons uiterlijk binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort.

  • Kan ik in termijnen betalen?
    Het is bij Roetgerink Mode & Schoenen niet mogelijk om in termijnen te betalen.
  • Hoe krijg ik mijn geld terug na een retourzending?

    De volledige waarde van uw retourzending, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten en minus € 4,95 retourkosten, wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer. Heeft u uw bestelling geretourneerd in onze winkel? Dan brengen wij geen retourkosten in rekening. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden.

    Stuurt u de gehele bestelling retour? Dan storten wij de eventuele verzendkosten voor de heenzending terug. Stuurt u een deel van uw bestelling retour? Dan storten wij de eventuele verzendkosten voor de heenzending niet terug, omdat deze kosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van uw bestelling.

    U kunt hier alle informatie met betrekking tot terugbetalingen terugvinden.

  • Wat is iDEAL?

    iDEAL is een onlinebetaalmethode waarmee u vertrouwd en veilig afrekent. U betaalt in uw eigen internetbankieromgeving. Het makkelijke is dat alle gegevens, zoals uw rekeningnummer en het bedrag van uw bestelling, allemaal al voor u zijn ingevuld. Dit scheelt u werk, en zo kunt u geen fouten maken.

  • Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?
    Alle op de website getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Bezorgen

  • Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

    Voor de bezorging van uw bestelling werken wij samen met DHL. U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen of op een ander adres. U kunt uw bestelling ook laten leveren op een door u gekozen DHL ServicePoint. Uiteraard kunt u uw bestelling ook ophalen bij de klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter.

  • Wat is de levertijd van mijn online bestelling?

    Als u doordeweeks vóór 15.00 uur uw bestelling plaatst*, wordt uw pakketje doorgaans de volgende werkdag bij u thuisbezorgd.

    Plaatst u een bestelling op vrijdagmiddag na 15.00 uur, op een zaterdag of een zondag, of op een feestdag? Uw bestelling wordt doorgaans de tweede volgende werkdag bezorgd.

    De verzending van uw pakket wordt verzorgd door DHL, wij zijn afhankelijk van hun bezorging. De kans bestaat dat de bezorgtermijn niet gerealiseerd kan worden door diverse omstandigheden. Er kunnen daarom geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

    Heeft u ervoor gekozen uw pakket af te halen in onze winkel? Dan ligt uw pakket doorgaans de volgende werkdag, 's middags, klaar bij de klantenservice van onze winkel aan de Dorpsstraat 148 in Enter. Let op, u krijgt een e-mail met daarin de bevestiging dat uw pakket klaarligt bij de klantenservice.

  • Hoe weet ik wanneer ik mijn online bestelling in de winkel kan ophalen?

    Vóór 17.00 besteld? Dan kunt u uw pakket, in de regel, de volgende werkdag, 's middag's, afhalen bij de klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter. U krijgt een e-mail van service@roetgerink.nl, hierin staat dat uw pakket klaar ligt bij de klantenservice. In deze e-mail worden tevens de door u bestelde artikelen vermeld. Op vertoon van deze e-mail (geprint, of getoond vanaf uw telefoon) kunt u uw bestelling ophalen bij onze medewerkers van de klantenservice.

  • Hoeveel betaal ik voor het verzenden?

    Als u uw bestelling laat leveren aan de Dorpsstraat 148 in Enter hoeft u hiervoor niets te betalen. Voor overige verzendmethoden bedragen de standaard verzendkosten € 2,95. U profiteert van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-.
    Voor bestellingen naar Duitsland en België vragen wij standaard een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95.

  • Ik heb niet alle artikelen van mijn online bestelling ontvangen, wat nu?

    Uw bestelling wordt met de grootste zorg voor u klaargemaakt. Het kan echter toch voor komen dat u een artikel mist. Dit kan bijvoorbeeld doordat het door u bestelde artikel onverhoopt niet leverbaar is. In de verzendbevestiging kunt u zien of alle door u bestelde artikelen zijn uitgeleverd. Geannuleerde artikelen, doordat ze niet meer leverbaar zijn, worden hierin ook opgenomen. Op de pakbon die u bij uw bestelling aantreft, zijn alleen de artikelen vermeld die zijn geleverd. Uiteraard ontvangt u het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op uw rekening.
    Ontbreekt er een artikel dat wel op de pakbon staat vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik mijn online bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    U kunt tijdens het betaalproces zelf aangeven waar u wilt dat wij uw bestelling afleveren. U kunt ervoor kiezen om een ander adres dan het factuuradres op te geven. Of u kunt kiezen voor bezorging op een DHL ServicePoint.
  • Hoe weet ik wanneer mijn online bestelling wordt bezorgd?

    U ontvangt op de dag van bezorging, 's ochtends vroeg, op het door u opgegeven e-mailadres een e-mail met hierin de Track & Trace-gegevens van de zending. Hiermee kunt u precies zien wanneer uw pakket wordt geleverd.

Ruilen en retourneren

  • Kan ik mijn online bestelling retourneren?

    Retourneren is bij Roetgerink, ook voor actie- en sale-artikelen geen enkel probleem! U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om uw bestelling, of een deel hiervan, te herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Na herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te retourneren. De retourkosten bedragen € 4,95 en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag. Retourneren in onze winkel is gratis.

  • Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

    Wilt u uw bestelling retourneren? Dan kunt u uw bestelling binnen de termijn van 14 dagen herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te retourneren. U kunt op onderstaande twee manieren uw bestelling retourneren:

    1. Bij onze klantenservice aan de Dorpsstraat 148 in Enter. Voeg het betreffende artikel en het leveringsformulier* bij. Deze manier van retourneren is gratis;
    2. Afleveren bij een DHL ServicePoint. Doe het betreffende artikel en het leveringsformulier* in één pakket. Plak de meegeleverde DHL-retoursticker op het pakket. Geeft het pakket af bij een DHL ServicePoint. Voor deze manier van retourneren betaalt u € 4,95 retourkosten.

    *op het leveringsformulier kruist bij de laatste kolom "Retour" aan welke items u retourneert.

  • Wat betaal ik voor retourneren?
    De retourkosten bedragen € 4,95. Retourneren in onze winkel is gratis.
    Wij adviseren u gebruik te maken van de meegeleverde DHL-retoursticker. Gebruikt u de DHL-retoursticker niet? Of retourneert u via een andere partij dan DHL? Dan zijn de door u gemaakte kosten altijd voor eigen rekening.
  • Krijg ik mijn geld terug als ik iets terugbreng of retour stuur?

    Bij ons krijgt u altijd uw geld terug als u iets terugbrengt. Wij werken niet met tegoedbonnen, u krijgt gewoon uw eigen geld weer terug. Bij retourneren van online bestellingen wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten, en minus de € 4,95 retourkosten, terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald. Indien u uw online bestelling retourneert in onze winkel worden er geen retourkosten ingehouden.

    De eventuele verzendkosten voor de heenzending worden terugbetaald indien u de gehele bestelling retourneert. Besluit u een deel van uw bestelling te retourneren? Dan betalen wij de eventuele verzendkosten niet terug. Dit omdat de verzendkosten een kleine bijdrage zijn voor het klaarmaken, controleren en afleveren van uw bestelling.

    Wij betalen het betreffende aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten, en minus de € 4,95 retourkosten, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug bij een retourzending?

    Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzend- en betaalkosten, en minus € 4,95 retourkosten, wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald. Indien u retourneert in de winkel worden er geen retourkosten ingehouden.

    Wij betalen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden.

    Lees hier alles over terugbetalingen.

  • Hoe kan ik mijn online bestelling ruilen?

    Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Dan kunt u uw bestelling binnen de termijn van 14 dagen herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen te ruilen. U kunt op twee manieren ruilen:

    1. Nieuwe bestelling plaatsen: stop het item dat u wenst te ruilen terug in het pakket, sluit het leveringsformulier* bij. Plak de meegeleverde DHL-retoursticker op het pakket. Breng het pakket naar een DHL ServicePoint. De retourkosten à € 4,95 worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.
      Vervolgens bestelt u het artikel wat u ervoor in de plaats wilt op onze webshop. Als u deze bestelling plaatst, doet u dit zoals u gewend bent. De bestelling geldt als een nieuwe bestelling en u betaalt dan ook de gebruikelijke verzendkosten à € 2,95**, u u profiteert van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-**.
    2. Ruilen in de winkel: Komt u uw artikel liever ruilen in de winkel? Dat kan! Neem het betreffende artikel en het leveringsformulier mee naar onze modewinkel in Enter. Bij de klantenservice helpen ze u graag verder! Eventuele openstaande bedragen, door u of ons te betalen, worden direct verrekend. Voor deze manier van ruilen betaalt u geen retourkosten.

    *op het leveringsformulier kruist bij de laatste kolom "Retour" aan welke items u retourneert.
    **bestellingen met een verzendadres in België of Duitsland betalen standaard € 4,95 verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde.

  • Ik woon in België, hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?
    Plak de meegeleverde, voorgedrukte DHL-retoursticker op de doos. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint van bpost. Bewaar uw afgiftebewijs goed! Zoek hier locaties van officiële DHL ServicePoints van bpost in België op. De retourkosten bedragen € 4,95 en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.

Service

  • Hoe kan ik u bereiken?

    Contactgegevens winkel

    • Telefoonnummer: 0547 - 381 766
      Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur, donderdagavond tot 21.00 uur; zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur
    • E-mailadres: klantenservice@roetgerink.nl
    • WhatsApp: 06 - 868 892 60
      Bereikbaar: 24/7

    Contactgegevens webshop
    • Telefoonnummer: 0547 - 381 766
      Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur
    • E-mailadres: service@roetgerink.nl
    • WhatsApp: 06 - 868 892 60
      Bereikbaar: 24/7

    Postadres
    Roetgerink Mode & Schoenen
    Dorpsstraat 148
    7468 CR Enter

  • Kan ik ook bij onlinebestellingen mijn kleding laten vermaken?

    Het is niet mogelijk om onlinebestellingen te laten vermaken. Wij willen graag een zo goed mogelijk resultaat afleveren, hierdoor is het alleen mogelijk om in de winkel artikelen af te laten spelden voor het vermaken. Ons bekwame personeel ziet graag bij u hoe de pasvorm is, en hoe de kleding zit. Alleen dan kan er perfect resultaat worden geleverd aan u.

Fashion Card

  • Hoe krijg ik bij online bestellingen de punten op mijn Fashion Card?

    Als u ook online wilt sparen met uw inkopen, dan dient u tijdens het bestelproces in te loggen met het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw Fashion Card. Heeft u nog niet eerder ingelogd met uw e-mailadres? Is uw klantkaart nog niet gekoppeld aan uw e-mailadres? Lees hier hoe u uw online account kunt activeren.

Fashion Giftbox

  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & Lunch-arrangement boeken?
    Heeft u een Fashion Giftbox Shop & Lunch cadeau gekregen en wilt u de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & High Tea-arrangement boeken?
    Heeft u een Fashion Giftbox Shop & High Tea cadeau gekregen en wilt u de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe kan ik het Fashion Giftbox Shop & Dine-arrangement boeken?
    Heeft u een Fashion Giftbox Shop & Dine cadeau gekregen en wilt u de culinaire belevenis boeken?
    Kies een datum waarop het ú uitkomt. Bel Brasserie R-1854 (0547 388 060) en reserveer o.v.v. de gekregen giftbox.
    Allergie of speciale wensen? Laat het ons weten.
    Gezellig shoppen bij Roetgerink Mode en Schoenen. Dit kan op eigen gelegenheid óf onder begeleiding van onze gastvrije modeadviseurs.
  • Hoe ik de ModeCheque uit mijn Fashion Giftbox verzilveren?
    De ModeCheque-pas die u cadeau heeft gekregen is een geldig betaalmiddel. U kunt met deze pas afrekenen bij Roetgerink Mode én bij Roetgerink Schoenen. De pas is ook online te verzilveren.

    U kunt de waarde van de cadeaupas in meerdere keren besteden.

    Het tegoed op uw pas is na de uitgiftedatum – deze staat vermeld op de pas – 1 jaar geldig. U kunt het tegoed in meerdere keren besteden, totdat het op is.

    De pas online verzilveren? Ga naar uw winkeltas. Klik linksonder op "promotiecode toevoegen". Vul in het verschenen veld de code van uw cadeaupas in. Het betreffende bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op de bestelwaarde.